SKRIVET: 2011-06-26, kl 08:44:34 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Bättre sent än aldrig!

Godmorgon mina vänner!

Vaknade för ungefär 10 min sen. Hehe.
Kom på att jag aldrig skrev något igårkväll. Men faktum e att det inte riktigt fanns något att skriva om. Esci var fortfarande lite öm i framfötterna så det blev ingen ridning. Däremot så borstade jag och bara myste med henne jättelänge!
Och självklart hjälpte jag Emma med hindrena oxå när hon hoppade Pijano. Fyfan va fin han va, askul att se! :D

Fyfan va grymma ni e med att både kommentera OCH skriva frågor. Blir astaggad på att svara juu! :D
Men fortsätt nu, med massa frågor, så kommer svaren nån gång nästa vecka! ;)

Nu måste jag dra, ska iväg på hemligt uppdrag, höhö!







(Emma ville att jag skulle visa bild på både Escada och Prada. Så ah)
Kan tillägga oxå att bilderna är fotade av Magdalena Grönneberg och de e fet ©! ;)

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0