SKRIVET: 2011-06-03, kl 22:43:03 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Blev en shoppingtur oxå

Sov bort nästan hela dagen. Hade så galet ont i ryggen när jag vaknade att jag inte ens kunde resa på min. Illa :/
Hursom så var jag så illa tvungen att cykla iväg till Lillhästen i Stav för att handla litegrann. Dock var det inte så jobbigt att cykla förutom att jag fick en hemsk flashback när jag mötte en lastbil. Fick helt seriöst panik och typ blundade. Men aja. Klarade mig som tur var, hehe :)

Precis när jag kommit fram så blev jag varvad av Jenny och Travsara, haha. Dem skulle typ köpa fölgrimmor och lite sånt. Jag däremot skulle köpa mineraler och flugspray. Sånt som inte alls är kul..

Plockade det jag skulle ha men blev dessvärre hejdad innan jag skulle betala. J & T konstaterade att en annan flugspray var såå mycket bättre. Så ah, köpte ju den såklart. Det bästa för hästen ju! ;)
Dock så var den dubbelt så dyr, men de e lika bra, haha!

Packade in cykeln i bakluckan och fick skjuts tillbax. Fett najs!



Någon som har denna och tycker att den e bra?

/Gullman

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, den är i särklass bäst!

2011-06-04 @ 00:32:01
URL: http://itsourtimetoshine.blogg.se/
Postat av: tilia

vad har hänt med din rygg? :o

2011-06-05 @ 19:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0