SKRIVET: 2011-06-24, kl 20:44:45 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Dagens outfit

Jag brukar inte göra "Dagens outfit", av den anledningen att.. jag är för lat :P Dock brukar ju Gullman det, och idag så får ni en på Pijano också haha ;)



Träns - Lite delar från här och var ;)
Sadel - Stübben
Schabrak - Lyckås Ridsport
Sadelpad - Jacson
Benlindor - HorseGuard
Benskydd - Protector
Boots - Equi-Guard

Red först ut med Gullman & Escada. Travade och galopperade fram på en stooor grön sommaräng - fyfan vad mysigt! :D Sen red vi lite på ridbanan. Dock var Pijano lite tjafsig och jag hade tålamod på 0, så det blev väl inte jättebra. Men det som var bra, var riktigt bra :) Kände lite på allt möjligt, även lite seriebyten och galopppiruetter, vilket var väldigt länge sen vi tränade på. Sen travade jag av honom ute enda till Kalvsvik och skrittade sen tillbaka.

/ Emma

Kommentarer
Postat av: Patricia

snyggt schabrak :)

2011-06-25 @ 00:52:16
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0