SKRIVET: 2011-06-18, kl 12:00:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Det här är läskigt på riktigt

Häromdagen skrev jag ju det här om Anna: "Jag har förresten kommit på att jag känner igen en häst jag hade förut i henne. Väldigt mycket. Nästan läskigt mycket..". Och ja, jag ser min älskade häst Queene i henne bara mer och mer. Inte bara på utseendet, utan på allt. Kroppsspråket, personligheten, ALLT. I princip. Jag ljuger om jag säger att dem är kopior av varandra, men Anna måste ändå vara Q's motsvarighet i varmblodsform, och Q måste vara Annas motsvarighet i halvblodsform. För mig är dem så jävla lika. Jag kan tro att det är Queene jag står och håller på med, fast det är Anna. Jag kan tro att det är Queene när jag ska hämta Anna i hagen.. Väldigt, väldigt, väldigt förvirrande.

Jag ska faktiskt fråga min kompis Issi som också går på Berga och har varit med under den tiden jag hade Queene, ifall hon också tycker dem är så här LÄSKIGT lika som jag kommit på att dem är. Alltså. Svårt att förklara. Men verkligen allt. Inte liksom vissa bitar, utan - nej fyfan, det här är läskigt.

Skillnader är väl att Anna är född 2004, och Queene 1994. Anna är en travare, Queene hopphäst. Och den allra största skillnaden.. Anna lever och finns kvar..

Vänster: Mc Queen. Höger: Anna K.









Grymt svårt att hitta "jämförelsebilder".. Bilderna är liksom ögonblicksbilder.. Värre är det att dem är så jävla lika på riktigt liksom.. Helt sjukt. Och att jag inte kommit på det tidigare, det är också helt sjukt.

/ Emma

Kommentarer
Postat av: Patricia

ja dom är lite lika :D

2011-06-18 @ 21:37:02
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0