SKRIVET: 2011-06-22, kl 21:42:08 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Det var faktiskt inte igår!

Hej, och förlåt för att jag bara råkade helt oplanerat åka bort dessa dagar haha ;) Men nu är jag back on track och nu blir det uppdatering så det heter duuuuga! Vänta er galet mycket bilder och sånt, wihooo! :D

Idag gick jag och Gullman till stallet från VH, tog typ en timme, sjukt drygt. Men väl där har jag chillat galet måste jag säga. Vi släppte Pijano och Escada på ridbanan, och sen blev det lite oplanerad ridning också. Veronica ville se lite tricks Pijano kunde så visade lite från marken och hoppade upp i grimma och grimskaft sen ;) Riktigt fin var han faktiskt, kändes inte minsta skillnad mot med träns och sadel haha.. Min häst är nog rättså välriden hehe..



















Sen fick Pijano lite extra lyx med allt idag, bara för att jag tycker han förtjänar det ;) Oljade hovar, supernoga borstad man och svans och sånt där. Även massa nytt torv i boxen hihi :) Sen fick han en halv höpåse med gräs som hans matte (jag) så snällt gick och plockade.. Under vattenkoppen fick det ligga givetvis - precis så som min prins vill ha det. Så fick han även massa lusern, krafft sporten, hästgodis och äpplen. Näe.. har inte nekat att min häst kanske är lite bortskämd ibland.. Men det är okej - IBLAND! ;)



Han fick även beta lite ute och sånt där. Sen så hade ju jag och Gullman både intaget och kvällsfodringen. Så det fixades ju det också givetvis. Sen har vi bara suttit och chillat, dampat loss och garvat och sånt där. Härligt!

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0