SKRIVET: 2011-06-20, kl 22:00:00 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Du gör min dag

Asså sötaste hästen!
Fyllde på boxen med torv idag, vilket innebär att jag var tvungen att fylla en stor kärra för att sedan köra in i boxen och hälla av allt. Trodde Esci skulle typ ställa sig i hörnet och vara jätteskeptisk till det hela. Men så fort jag körde in så störtade hon ner med huvudet och började "leka" och äta på rötterna som ibland hänger me torven. Så j'ävla söt! :D



Haha, ni kan ju ignorera min fula röst och att man hör att jag tuggar tuggummi, hehe :P

/Gullman

Kommentarer
Postat av: patricia

haha så där gör Celine med ;)

2011-06-21 @ 13:27:09
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: maja

haha, det här påminner mig om din ljudinspelning som du hade på din gamla mobil.. "caravelle äter betfor"

2011-06-21 @ 16:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0