SKRIVET: 2011-06-06, kl 14:57:50 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Ehm... Godmorgon! Typ

Vaknade för kanske.. en timme sen. Så jävla skönt. Fast har sovit alldeles för länge. Att fodra imorse gick i raketfart, sen somnade jag om lika snabbt som jag vaknade ;) Det är världens finaste väder ute, så nu måste jag gå ut en sväng känner jag! Ska gå ner till stallet och göra klart allt där, tömma boxen, mocka, fixa höpåsar, smörja läder, packa alla hans grejer.. Ah, typ det. Får se hur lång tid det tar, sen får jag se vad jag hittar på.

Förresten så måste jag tjata på Felicia för hon fotade massa härliga bilder på fölen och Pijano igår när hon var här.. Så förhoppningsvis kanske jag får dem idag, och då kommer dem givetvis upp ;) Är det något speciellt ni vill läsa om, se bilder/film på eller så, är det bara att kommentera - förresten ;)


En bild Felicia fotade på mig & Pijano förra sommaren, när vi red på en äng med typ 1 m högt gräs jättesent på kvällen. Skojar inte, mysigare finns typ inte!

/ Emma

Kommentarer
Postat av: Lisa

Lägg upp reklamfilmerna ni har gjort, det vore jättekul! :)

2011-06-06 @ 19:01:51
Postat av: patricia

härlig bild! :)

2011-06-16 @ 08:33:18
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: patricia

härlig bild! :)

2011-06-16 @ 08:33:19
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0