SKRIVET: 2011-06-16, kl 22:14:02 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Finaste hästarna, utan tvekan

Jag orkar inte skriva speciellt långt just nu. Men väldigt fina hästar har jag ridit idag, utan tvekan bäst är dem. Först Mona, på ridbanan, och hon var mycket mjukare än igår. Tränade lite skänkelvikningar i skritt för första gången och hon fattade faktiskt, duktiga tjejen! Tog även ett par steg i öppna i båda varven, då blev man ju nästan lite stolt :) Även kanske tre steg skänkelvikning i trav åt båda varven. Efteråt var hon väldigt trött, så blev inte så mycket mer (hade travat rätt mycket innan), och ingen galopp idag. Men så fin hon är.

Sen red jag Anna och hon var helt genomsnäll. Red på ridbanan också, skrittade mycket volter och sånt och travade lite. Detta är ju bara andra ridpasset efter hon vilat. Finns inte så mycket att säga, för hon var så jävla fin. Underbar som vanligt, alltså. Jag har förresten kommit på att jag känner igen en häst jag hade förut i henne. Väldigt mycket. Nästan läskigt mycket..

Åkte och red Pijano sen. Min underbara, underbara prins. Hoppade bara upp med ett grimskaft runt halsen och red iväg. Galopperade en hel del och bara blåste bort lite tankar. Himla härligt. Finns inte mycker mer att säga om det heller. Förutom att han är mitt allt och ännu mer, fast det visste nog dem flesta redan..


Gammal bild.

/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0