SKRIVET: 2011-06-20, kl 08:00:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Godmorgon!

Ha-ha, nej jag är inte vaken.. Troligtvis inte iallafall. Eller så kanske jag inte hunnit somna vid det här laget. What ever. Jag ska iallafall försöka sova ut, galet skönt troligtvis. Men. Det blir ett morgoninlägg för er morgonpigga, har sagt det förr och säger det igen - najs att kunna tidsinställa! ;)

Det jag ville säga var att det kommer iallafall ett par tidsinställda inlägg under förmiddagen och dagen. Bland annat ett gästinlägg av fina underbara Felicia som gjort våran header. Och dessutom är en av mina bästa vänner. Fyfan vad jag älskar henne! Ville typ börja gråta när jag läste vad hon skrev :( Även fast vi sågs igårkväll senast så saknar jag verkligen tiden när vi var typ helan och halvan. Bodde hos varandra och spenderade nästan all tid på något sätt tillsammans haha! Åh. Minnen alltså! SAKNAR ALLT! Inlägget dyker upp om några timmar. Någon annan som skulle vara intresserade av att gästblogga förresten? Maila [email protected]!

Sen kommer det somsagt lite annat också! Får se hur mycket fantasi jag har, men några inlägg är redan förberedda iallafall. Själv kommer jag nog ställa klockan på sisådär 14-14:30 hehe. Sen kommer jag dra till stallet vid typ 15:30, och lär komma hem hyfsat sent - som vanligt :) Sen lär jag som vanligt inte sitta hemma och ruttna på kvällen.. MEN, kameran åker med till stallet imorn, så vänta er bilder! :) Och Gullman, kolla facebook hihi.. Om du liksom läser det här.

Förresten, så ska vi två jobba i stallet nu i veckan och början av nästa vecka också. Ta intag och kvällen. Askalas. Datumen, som påminnelse för mig själv är 21, 22, 27, 29 och 30/6. Och vi kommer bli fitness, för vi kommer typ gå från stallet till VH alla dessa dagar då det inte går någon buss så sent, HAHA.

Förresten 2, så har min dator kraschat typ! :( Johan.. hjälp.. Måste sitta med min sega bärbara (hehe, nej jag klagar inte, men min andra dator är faktiskt bättre..) och jag som precis skulle lägga upp massa roliga randombilder, och så satt jag och letade en stund men kom på att jag bytt dator. Åh. Lika smart som alltid. Typiskt mig!

Förresten 3! Vet någon nånstans man kan rida och bada med häst från Grindtorp (eller ah, Kalvsvik kanske är mer igenkänt) eller VH, sandfältet och så vidare..? Vill verkligen, verkligen, verkligen rida och bada med Pijano snart, men har ingen aning om vart. Känns ju himla jobbigt att åka långt med transport IFALL det skulle finnas något på ridavstånd.. Snälla, tipsa om ni vet! :D


Bild tagen på Södertörn i höstas (25 september) när vi var där och hoppade och det var så äckligt varmt ute! Kändes verkligen som en stekhet sommardag typ :P Så tog oss ett litet dopp nere på stranden efter våra starter haha..

/ Emma

Kommentarer
Postat av: ankoo

Jag troooor inte att det finns nått badställe haha :o jag har för mig att jag frågade runt lite förra året när jag stod där med Hadar, men är inte heeelt hundra hähä

2011-06-20 @ 08:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0