SKRIVET: 2011-06-14, kl 13:47:25 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Godmorgon/goddag whatever

Hej iallafall!

Den här dagen gick inte riktigt enligt planerna. Skulle möta Emma, vi skulle käka, åka till stallet osv. Men självklart försover jag mig och blabla. Såå onödigt av mej.

Men de har löst sig nu iallafall. Ska dra just precis nu, men måste ju blogga lite först ofcårs! :D
Ska rida Esci litegrann på utebanan idag. Inte alls länge 20-25 min bara så hon får röra på sig. Sen tänkte jag promenera när Emma skrittar fram Pijano å klättrar å grejjer. Fast de vet hon inte om, hihi. Men jag måste hitta min underbara solglasögon som jag vaskade när vi var ute och klättrade för några dagar sen, hehe.

Nu undrade Emma om i kunde skritta ut å de kan vi ju oxå göra, haha. Men aja, vi får se vad som händer :P

Men nu måste jag verkligen dra! :D



Vet att den här bilden redan har vart uppe här i bloggen, men jag älskar den så mycket så den kan lätt få bli uppladdad igen :D

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0