SKRIVET: 2011-06-17, kl 10:00:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Hahah, lite random inlägg

Okej. Det här är ett väldigt onödigt inlägg. Och totalrandom. HAHA!


"Hört talas om Pijano? Han är en arab som brukar vara med i filmer och liknande. Han ägs av hon som driver hästsport-delen på aftonbladet.se. Han kan massor av trick, men är samtidigt en framgångsrik tävlingshäst. Dock fick hon typ alltid ha hjälm på sig när hon hanterade honom (varit på samma tävlingar och pratat med henne) eftersom han kunde missförstå henne och stegra. Men jo, man kan lära alla hästar trick"

- Hahaha.. Var bara tvungen.. När jag har tråkigt brukar jag ibland googla på Pijano, och får alltid skratta ordentligt då typ helt ärligt 90 % av det som står om honom inte riktigt håller sig till sanningen ;) Men antar att det är så det är liksom. Men kul för mig som vet baksidorna på allt att läsa.. Vad tycker ni om det här förresten? Kan det vara sant..? Jag vet sanningen. Men det gör ju faktiskt inte så många andra ;) Så.. vad tror ni? Ska man tro på allt som skrivs förresten?



- Och det här då! Jävla skitungar alltså :P Hatar småbarn, har alltid gjort och kommer alltid att göra (undantag för några, TYP Cornelia som jag verkligen ÄLSKAR). Najs att man blir tipsad om sånt här iallafall ;) ÅH FETT IRRITERANDE! För er som inte vet är www.stallet.se en sida där man har stall, hästar och så vidare. Och småungar brukar roa sig med att sno bilder på min häst och bilder där jag är med till och med, och hävda att dem äger bilderna och/eller har full tillåtelse till dem (vilket dem VERKLIGEN inte har), alltså begår dem bildstölder och jag blir AAAARG haha ;) Sen kan dem skriva att Pijano är deras häst på riktigt också. Alltså haha :( Samma sak har hänt på bloggar och bilddagboken.se, och det blir ju bara pinsamt för dem när jag ser det sen..?



- Ooooch.. Gissa platsen jag och Pijano är på, på bilden här ovan :D Haha, inte så svårt. Hittade den på google, så ah.. Slängde upp den också helt enkelt ;)

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0