SKRIVET: 2011-06-19, kl 10:00:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

HAHAHAHAHAHA

Lovade några förut att lägga upp gamla bilder på mig själv.. Och hittade en jävla massa. HAHAHAHA. Nu-får-ni-SKRATTA. Fyfan vad kul, och fyfan vad cp jag var när jag var liten :D HAHAHAH jag gråter av skratt....


Gick i kanske 3an-4an och trodde jag var asball hahahah! Fjortisunge :D


Hade min emo-tid efter det, typ 5an-6an, AHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHA










Hahaha.. ja ni ser ju på datumet. Tror det var i 7an, orkar inte räkna :P

































Haha, FYFAN vad pinsamt! Men jag håller iallafall vad jag lovar.. ;)

/ Emma

Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha;)

2011-06-19 @ 13:48:14
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0