SKRIVET: 2011-06-27, kl 22:55:45 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Heeeeeeej



Alltså. Jag har fetaste bulan på huvudet för råkade.. ut för en liten.. olycka hehö! :P Så känner mig lite störd just nu, känns som jag har hjärnskakning - skulle iiinte förvåna mig heheeeee. Men ska försöka skriva ett litet seriöst inlägg här. BloggarN liksom ;) En rätt dålig sådan (Gullman också) menmen!

Knasig dag lite sådär. Skulle fixa pass imorse för UTLANDSREEESA men det gick inte som det var tänkt :( Ska typ fixa det imorn. Meeeen. Åkte till stallet sen och tog in pållarna och gav dem mat och sådär. Sen gjorde jag precis iiingenting i flera timmar. Eller pratade med bästaste Frida en timme typ, men sen bröts det :( Saknar henne som fan! Somsagt, mycket nytta gjorde jag.. inte :D

Sen skulle jag tömköra Pijano iallafall, men det gick åt helvete - på riktigt :( Dock bättre mot slutet. Men bajs. Inte okej. Orkar inte skriva om det heller. Blä. Släppte honom på ridbanan sen och han var rättså muppig, men förstår honom. Mitt tålamod var sååå sämst och jag skulle inte heller försökt ifall jag hade en sån bitter matte hehe.. Men blev lite trickträning och så blev det lite lösridning också.. Lite oplanerat sådär. Sen flummade jag ur helt, för hade som sagt slagit i huvudet (bra ursäkt tycker jag allt!) men det blev så bra så :P

Sen har jag och Gullman ägnat X antal timmar till att försöka få skjuts hem. Löste sig på oväntat sätt måste jag säga. Ajaaaa. Mer har väl inte hänt idag kanske.. än. Men resten får ni inte veta troligtviiiiis höhöö!


Printat från en superrandom film som spelades in idag med iPhonen.. Troligtvis en film ni.. aldrig kommer få se hahaha :D Men kanske kommer upp en annan - skitkul är den haha. Tjata på Gullman!

Så fiiiiint, visst?

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0