SKRIVET: 2011-06-23, kl 13:30:02 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Hej hopp!

Blir ett lite senare "morgoninlägg" idag, hehe. Fast jag vaknade faktiskt kl typ 8. Sen dess har det inte hänt så mkt faktiskt. Eller jo, har typ pratat i telefon hela dagen fram tills nu så batterierna tog slut. Så jävla typiskt, men aja. :P

Tanken var att åka in till stan, handla lite och ta passfoto typ. Men eftersom att de spöregnade idag så stannade jag hemma. Den enda "utflykt" jag har gjort idag är till Ica Maxi som ligger alldeles i närheten, höhö. Sen har jag typ bara kollat på filmen Dum&Dummare. Så jävla bra. Har typ aldrig skrattat så mycket åt en film. Så bäst asså! :D

Och nu gör jag typ ingenting faktiskt. Ska om ett par timmar åka till stallet. Jobbar ju inte idag vilket är rätt skönt. Men hovis kommer ju idag. Blev lite knas igår så vi bestämde att det passade bättre idag. Vet inte om jag ska rida lite innan eller om jag ska longera eller vad jag ska göra. Beror lite på vädret oxå! ;)



För er som har missat så regnade de typ såhääär mycket imorse :P

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0