SKRIVET: 2011-06-15, kl 23:39:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Hej och hå

Kom hem för en stund sedan, fullt upp - ohyes ;) Julia sov ju hos mig, så vi åkte ut rätt tidigt till Berga. Åh, vilken lycka att se finaste tjejerna igen! Tog in Annis och Monis och sen tog vi allt rätt chill och bara njöt typ. Red dem två, käkade lunch i stallet, hjälpte till och ta in lite hästar och sådär.. Sen vidare till Pijanobus och fotade headerbilder somsagt :) Sen åkte jag till Karlberg och träffade Felicia en sväng och snackade lite skit i nån timme sådär. Sen hem och har försökt få igång min superdator.. Men internet vill verkligen inte fungera :( Så fick ta den bärbara ändå.. Bajs. Men aja.

Nu ska jag ut med vovven, sen ska jag ägna lite tid åt bloggen, lägga upp bilder, skriva inlägg och sånt där :) Lite sent, men bättre sent än aldrig - ellerhur? ;)

Bjuder på en muppbild som Gullman fotade idag på Berga.. Motivet är Simon och Olle som jobbar som bönder hehehe ;) Massor av andra bilder kommer.. snart!



/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0