SKRIVET: 2011-06-02, kl 12:11:16 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Hej och hå

Vet inte varför men saker och ting känns typ rätt uppochner. Vet inte riktigt om det e posetivt, jag tror de. Jag är så glad på ngt sätt. Antagligen för att det är sommarlov snart. Så jävla underbart!
Somsagt så har uppdateringen varit kass. Men jag ska ta igen det nu i helgen tänkte jag. Lika mycket osm jag ska ta igen miljoners rester som ligger på en hög. Tog igen lite igår oxå, hehe. Tills saker och ting började spåra ur. Men de var väl lika bra! :)

Gick upp till stalltjänsten kl 7, släppte ut hästarna och gick raka vägen till sängen igen. Vaknade för typ 40 min sen, underbart skönt. Känner mig utvilad fast endå inte. Men vad gör de lixom. Är leeeedig tills på tisdag. Stannar på skolan iaf, har stalltjänst. Sista stalltjänsten. De e rätt underbart de me. Fast kommer iofs sakna det. Även hur mkt man än klagar så finns det typ inget bättre än att bara vara här. Ute på Berga. När det öde. En helt annan känsla än när det e skola. Det är ingen skola på helgerna. Då är det bara Berga! :D

Okej, kan skriva hur mkt somhelst om allt och inget, men ah. Somsagt så har jag litesaker att ta igen nu under min ledighet. Och jag är faktiskt taggad..Wiho! :D



Joddla med cher, absoluuuutelit! :D

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0