SKRIVET: 2011-06-01, kl 08:00:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Hemma-ridstövlar

Åh jag hade precis fått tillbaka mina tidigare trasiga Mountain Horse-stövlar. Dem är för korta, typ 100 år gamla och jätteslita, men det finns inga stövlar jag älskar att rida i så mycket som dem haha! Men iallafall så har jag inte kunnat haft dem på ett tag då dem varit trasiga, och nu igår skulle jag äntligen rida med dem igen hade jag tänkt. Men givetvis pajjade dragkedjan igen redan innan jag hunnit ta ett steg med dem :( Tur att Tretornen finns då hehe..

Har ni några speciella favoritstövlar för hemma-ridning? ;)


Dålig bild på läderstöveln och så de svarta Tretorn.

/ Emma

Kommentarer
Postat av: Patricia

jag äslkar oxå min dom stövlarna :D

2011-06-01 @ 08:52:36
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0