SKRIVET: 2011-06-14, kl 08:00:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Humor såhär på morgonkvisten?

HAHAH. Orkar inte. Klockan är "bara" 01:24 just nu, men jag är redan övertrött efter en ganska jobbig dag ändå. Ska bli så jäkla skönt att sova (fast en fördel är ju att man kan sova också..). Meeen, så tänkte jag att jag borde tidsinställa lite inlägg så uppdateringen blir elit imorn.. Och nu när det här kommer upp är klockan precis.. hmm.. vad ska vi ta.. 08:00 haha! :D

Här får ni lite "icke-hästliv" ála Emma och Gullman..



Nu när ni läser det här (eller, vänta, vemfan sitter och läser bloggN kl. 8 på morgonen..?), whatever, så är det 4 timmar och 37 minuter tills tåget från Södra station går. Det är 4 timmar och 15 minuter tills jag går hemifrån. Det är 3 timmar och 45 minuter tills min väckarklocka ringer (men jag vaknar säääkert innan dess :D).. Nödvändigt vetande? Ne. Men vafan liksom :P

Förresten, en lite rolig grej. Så typiskt mig. För någon/några veckor sen fick jag hem senaste numret av Häst Magazinet, men hade aldrig tid att läsa den. Och så halvkraschade min dator, och jag orkade verkligen inte hämta den bärbara, så satt och bläddra lite i den. Och hittar en bild på mig och Pijano. Inte första gången så det var ju inte jättekonstigt. Utan det tog ett tag innan jag fattade att det var vi. Jag tänkte typ: "Hmm.. Faaan vad jag känner igen den där bilden.. Hmmm... Fan.. Ser nästan ut som min häst typ... Men gud, det är ju min häst... Och jag". HAHAHAH. Fail. Meeen, så kan det gå när man är trött.



/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0