SKRIVET: 2011-06-06, kl 08:09:31 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Hurtig morgon

Ville helst fortsätta sova imorse när klockan ringde. Men det kunde jag ju såklart inte göra. Måste ju ta ut tottohästarna juu haha ;) Så ah, gick ner, fodrade, packade lite hö och släppte ut dem. Efter det så bestämde jag mig för att mocka redan nu så att jag har det klart. Höpåsarna och kraften fick hänga med nu oxå, så nu är allt klart i stallet. Woop woop!

De e typ bästa känslan när man vet att allt i stallet e klart, haha. Att man inte måste gå ner och ställa sig och mocka och blääh. ;)

Hursomhelst så ska Escada vila idag igen. Eller asså "vila" låter ju lite fånigt. Hon går ju faktiskt i hagen heeela dagen lång och självmotionerar. Men grejjen e att jag inte hinner rida eller så idag. Vid 11 ska jag åka hem och lämna alla väskor och skit. Nu känns det riktigt sorgligt asså :/

Aja, måste gå nu. Bloggar lite mera sen ;)

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0