SKRIVET: 2011-06-29, kl 22:20:41 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Hurtig?

Känner att jag har promenerat väldigt mycket idag. Gick inga bussar till stallet så då var jag tvungen att promenera dit. Tog väl typ 50 min typ. Lite jobbigt fast endå rätt skönt!

Red Escada lite på ridbanan. Gick väl sådär. Hon e lite pigg och så, hehe. Emma longerade på ena volten så jag red på andra. Självklart så skulle hon muppa sig och stirra i en av hörnerna. Kanske för att det stod en transport där som hade en fladdrande påse där fram. Men efter ett tag slappnade hon av och det gick väl någorlunda bra. Hon var lite stark i vänster men annars fin :)

Efteråt så mockade jag och fixade litegrann. Duschade även hela henne i vattenspiltan utan problem, fina totto! ;)
Var väldigt långsam så Emma gick till bussen och jag började gå till vh lite senare. Precis när jag kommer upp till vägen åker bussen förbi -.- Meeeen jag ska inte klaga. Var faktiskt jättemysigt att gå där i solen, riktigt långsamt och bara njuta av sommaren. Visst att det tog sin lilla tid, drygt en timme, men iallafall :)

"Mötte" två lärare i vh oxå, hehe. Där alla hänger lix! :P



Escada, Colle & Brenin idag i hagen. Pijano kom tyvärr ur bild för han stod så långt bort :P

/Gullman

Btw så var det hela 32.2 grader (!) när jag åkte hem runt klockan sju :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0