SKRIVET: 2011-06-20, kl 10:50:12 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Ingen sol idag inte

Godmorgon!

Haha, Emma tidsinställer morgoninlägg, jag skriver när jag vakanr, haha - de e så vi jobbar! ;)

Vaknade iallfall för typ en timme sen. Har fixat lite tidsinställda under dagen. Men datan e cepe så de blir typ knas allting, hehe. Ska iaf ta en dusch snart och sen traska ner till Ica Maxi och handla lunch. Sen chilla hemma ett tag inna jag åker till stallet.

Idag ska jag nog bara skirtta ut igen. Vill inte rida så mkt nu innan hovslagaren kommer. Bara ta det lugnt lixom. Men efter onsdag kör vi igång igen påriktigt. Hoppa litegrann på fredag tänkte jag, sweet! :D



Älskar den här bilden btw. Inte för att den är så speciellt skarp eller så, hehe. Men just det här ridpasset gick så himla bra. Fina fina hästen asså. Bilden togs i höstas.

/Gullman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0