SKRIVET: 2011-06-29, kl 16:00:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Jag hoppar kombination!

Första rätta svar vinner en gästbloggning!

Hitta felet!
1) Jag får ett stopp på oxern.
x) Avståndet i kombinationen är lite knasigt.
2) Pijano har liksom fått en annan roll.. Från hopphäst. Till.. ah.. hopphäst! :D


HAHAHAHAHHAHA!

Obs! Den seriösa sidan här: Givetvis vet jag vad jag håller på med. Och jag skulle aldrig utsätta min häst för någon situation han är obekväm eller rädd i. Det finns även anledningar till denna form av träning - min häst är en showhäst och tränas inför just shower och inspelningar. Och jag vet vad jag kan och inte kan göra, då det är jag själv som tränat honom. Så, nu vet ni ;)

/ Emma

Kommentarer
Postat av: Engla

Du får ett stopp på oxern! :) xD

2011-06-29 @ 21:06:10
URL: http://engliz.blogg.se/
Postat av: PATRICIA

hahahaha hästen ligger på marken :O fan va coolt :D

2011-06-30 @ 08:57:42
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0