SKRIVET: 2011-06-27, kl 03:38:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Jag tror inte jag har några tårar kvar

Jag kan fortfarande inte förstå hur det kunde bli såhär. Jag kan inte förstå hur allt blev som det blev. Jag kommer aldrig kunna förstå. Jag vill bara gråta, jag vill bara gråta tills det inte finns några mer tårar. Tills dem tagit slut. Men jag kan inte. Jag vill, jag vill verkligen. Mitt hjärta blöder. Men jag kan inte bara.. gråta. Hur mycket jag än vill. Jag kan inte. Jag tror inte jag har några tårar kvar. För jag kan inte gråta. Har lust att bara gå ut och skrika, skrika som en galning tills jag inte har någon röst kvar. Men det hjälper inte. Det förändrar ingenting. Jag har redan försökt. Men det går inte. Det är som det är nu, och tiden som var då kommer aldrig komma tillbaka.


Mc Queen. Underbara, älskade, saknade.

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0