SKRIVET: 2011-06-06, kl 19:41:36 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Jahaja..

Nu blev planerna ändrade. Igen. Wie. Hehe. Det var tydligen kvällat för tidigt i stallet, så känns ju lite dumt att gå ner och börja fixa massa med Pijano nudå. Fast det var juförsig inget viktigt jag behövde göra med honom, men ändååå. Har precis käkat, och ska nu gå och försöka fånga Mona.. Får se hur det går :P Ska rida henne imorn på morgonen så hon ska stå inne i natt och hålla Anna sällskap. Fina hästarna, så jävla underbara båda två..

Sen kanske jag ska åka iväg och möta upp Maja.. Och så måste jag nångång fixa rummet också. Wiho, kul att ha det allra tråkigaste kvar.. Men stallet är klart iallafall :) Känns som jag typ kommer behöva en flyttbil för att få alla mina grejer i rummet härifrån hehe.. Men äsch, det löser sig väl.

Höres!



/ Emma


Kommentarer
Postat av: Julia

Älskar eran blogg! :)

2011-06-06 @ 23:01:05
URL: http://livetsomponnytjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0