SKRIVET: 2011-06-05, kl 14:54:38 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Känns tomt..

Har börjat packa ihop alla grejjerna  i mitt rum nu. Dem ska vara helt tömda på tisdag tror jag. Och det känns fett.. sorgligt :( Kommer aldrig klara av att sova hemma hela sommaren (okej, jag ska ju iofs bo lite på Emmas land oxå) men iallfall. Berga är lixom mitt andra hem, påriktigt. Uach.

Aja, har liiite kvar, men inte mycket. Fats det tar jag med mej hem på typ tisdag eller onsdag. Har även slängt in massa tvätt i tvättmaskinerna. Duktigt av mej. :)

Ska snart gå ner till stallet och mocka, sen åka buss/cykla till vh och handla mat typ. Vet inte ens om jag e hungrig, haha. Men har inte ätit sen igår vid lunch så ah, kan vara bra att käka nånting iaf ;)

Vi höres lite senare mina vänner!



MJ har följt med enda från början.. HAHA.. Ser inte riktigt ut som på bilden längre kan jag säga :D

/Gullman

Kommentarer
Postat av: Michelle Sjöö

sv: hmm, tror inte jag sett de men de kanske det är! :))

2011-06-05 @ 17:43:50
URL: http://allroundmuppar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0