SKRIVET: 2011-06-01, kl 13:33:13 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Knas i orten

Uppdateringen har varit kass från min sida den här veckan. Har hänt rätt mkt utanför hästlivet så jag har faktiskt inte haft tid/ork att blogga.
I måndags så hade jag lektioner på förmiddan och var på museum i stan hela eftermiddagen och kom tillbax till skolan så pass sent att jag inte hann rida. Igår så hade jag verkligen inte orken. Var typ helt död hela dagen, somnade lite här & var och var bara allmänt borta typ, haha :)
Gick en promenad med Escada iaf så att hon fick röra på sig iallfall, något som hon tyckte var jättekul! Genade över maskinhallen oxå, men en massa traktorer, men hon brydde sig verkligen inte. Fina hästen! :D

Idag äre planerat att rida på eftermiddagen. Skulle vilja rida i ridhuset om det inte är för dammigt. Känns som om min sits försämras när man rider ute så mkt. Vill kunna hålla lite koll i speglarna om ni fattar, haha. Men ska skritta ut en sväng efteråt iaf ;)

Är ledig imorgon, på fredag, i helgen och på måndag iallafall, SKÖNT! Fast kommer ändå stanna kvar på skolan för ännu mera stalltjänst. Men de e iofs bra då jag har väldigt mkt tid över att ta igen rester och annat tråkigt :P



/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0