SKRIVET: 2011-06-13, kl 23:50:00 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Lördagens ridpass













I lördags red vi somsagt lite på banan. Började med att ha träns. Och det kändes verklign jättekonstigt redan från början. Hon sprang på tvären och ville inte alls jobba. Så jag gick in fort och bytte till hackamoret. Satt upp, skrittade litegrann och började sedan trava. GOSH, vilken skillnad. Helt mjuk och följsam och somvanligt lix. Så jag misstänker att hon kanske har ont i munnen av ngn anledning. Kanske sånna där tänder som dom får som jag inte har ngn större koll på. Så ska ta ut en "tandläkare" som får kolla igenom munnen :)

Hursomhelst så gick det jättebra att rida sen. Skuttade över ett litet kryss två-tre gånger oxå och hon hoppade som en studsboll med öronen spetsade frammåt. Känns helt annorlunda att hoppa henne nu. Hon vill hoppa. Inte bara jag. Och det känns så jävla bra!
Jag litar på henne till 110% och jag hoppas hon litar på mig oxå. Självförtroendet ligger ofc på topp! :D

Ignorera min extremt fula sits på bilderna, haha :P

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0