SKRIVET: 2011-06-28, kl 23:39:39 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Kör en liten dagens

Yesbox, för jag har ju faktiskt varit i stallet idag (OCH på polisstationen, uhuu!). Aja. Blev en ganska kort visit på Grindtorp idag. Eller.. egentligen inte men vi satt i solen å snackade bort typ en timme oxå, höhö.

Bestämde mig för att rida lite idag eftersom att hon inte ömmar i fötterna längre. Dock orkade jag verkligen inte byta om så jag red med korta shorts, haha. Kanske inte det bästa men men.. Blev mycket skritt och lite trav oxå bara för att känna lite. Och hon kändes verkligen fin. Inte alls stark eller så, utan bara sådär bra lixom! :D

Sen så hände de lixom inte så mycket mer. Borstade och allt sånt vanligt som man gör när man e i stallet. Hihi ;)



Fråga: Vad är detta för djur?

a) En kamel
b) En häst
c) En åsna

Snabbast rätt svar får en länkning och ett x antal fler läsare ;)


Näe, förlåt Emma. Gud va taskig jag e. Men hihi. Älskar er å de vet ni!

Nuu har jag snackat i telefonn i typ 3 timmar och jag MÅSTE verkligen sova nu, hehe. Godnatt på er!

/Gullman

Kommentarer
Postat av: Nathalie

b) en häst!

2011-06-29 @ 10:43:39
URL: http://uteritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0