SKRIVET: 2011-06-02, kl 20:00:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Kungen Tudor ♥

Lovade ju "före-och-efter"-bilder på Tudor, en häst jag red för längesen, men som vissa av tillochmed nuvarende läsare kommer ihåg. Fast inte så konstigt att man kommer ihåg honom, han är inte direkt en häst man glömmer lätt. Han har haft och har fortfarande en väldigt speciell plats i mitt hjärta. Så mycket jobb som jag la ner på den hästen gav resultat, men framförallt fick vi ett väldigt tajt band. Jag kanske inte nämner honom så ofta, men jag saknar honom väldigt mycket. Jag tänker ofta på honom, och jag hoppas han har det bra vart han nu än är nu.




Gamla bilder jag klippte ihop för väldigt längesen fick det bli.. ;)

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0