SKRIVET: 2011-06-05, kl 23:50:44 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Lååång dag!

Har helt enkelt inte hunnit med bloggen idag riktigt.. Efter vi kom hem från Ultuna tog jag en powernap, sen åkte jag och Gullman till VH och handlade. Mötte upp Felicia och åkte tillbaka till Berga. Käkade lite middag, sen ner och ta in stona + fölen och pysslade lite med dem i stallet. Sen tog jag in Pijano, var i trav en stund, lämnade Felicia vid bussen, åkte med och visiterade lite hästar och sen var det ju Big Brother på tvn. Ah, ni fattar. Fullt upp hehe.. ;)

Men imorn kommer det nog bli en ännu längre dag.. Kan jag tänka mig.. Detta ska jag hinna med imorgon, hur fan det nu ska gå till..

* Morgonfodra i mammastallet.
* Mocka Pijanos box.
* Tömma boxen i stall 1.
* Packa höpåsar.
* Smörja allt läder som är osmörjt.
* Lida upp massa lindor.
* Packa ihop alla Pijanos grejer i stallet inför flytten.
* Ta in Pijano.
* Klippa Pijanos hovskägg, öron och kronränder.
* Tvätta Pijanos mugg.
* Rykta Pijano.
* Fläta Pijanos man och svans.
* Packa ner hela mitt rum och städa.
* Motionera Pijano på något sätt.
* Lägga in någon powernap nånstans.
* Blogga.

Ah, det var typ det jag kom på just nu. Galet mycket. Fast har ju hela dagen på mig. Faaast, det är typiskt mig att sova bort alldeles för mycket timmar och då få stressa sjukt mycket sen.. Men aja. Kommer behöva gå och lägga mig efter jag fodrat i mammastallet iallafall, annars kommer jag aldrig orka. Men sen får jag helt enkelt lägga på ett kol ;)


Höhö, skyll dig själv Gullman. Inte okej bild du la upp på mig :(

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0