SKRIVET: 2011-06-05, kl 22:04:38 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Lite absolutelit sådär...

Escada fick vila idag. Betade lite med henne och borstade. Mys!

Sen vaktade jag Beccas lille vovve medan hon red på Nellie innan jag åkte på hemligt uppdrag till vh. Hehe :)

Innan Becca gjorde iordning Nellie så upptäckte Emma något förfärligt (?).. Nellies hovskägg haha. Så hon grabbade tag i en sax och började klippa. Fast innan så var hon ju tvungen att fläta (på min begäran) :P



HAHAHA



OBS!!
Det Emma gör på bilden ska man INTE göra. Det är INTE säker med häst och det är vi INTE medvetna om. Så prova INTE detta hemma. Om ni ens ser vad hon gör, hehe? :P



Emma provade även ett par snabba brillor när vi handlade, hehe..

/Gullman

Kommentarer
Postat av: Michelle Sjöö

haha jag kan fläta veronas .. :)

2011-06-05 @ 22:49:58
URL: http://allroundmuppar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0