SKRIVET: 2011-06-14, kl 22:30:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Lite planer för sommaren

Det är fan sommarlov nu. Nu. NU. Inge mer plugg förrän om några månader. Galet skönt på ett sätt, och på ett sätt inte. Aja, ingen idé att gå in mer på det - det är oavsett vad man tycker sommarlov liksom ;) Men tänkte berätta lite kort om mina sommarplaner. Dock inget jättestrukturerat, då jag inte är så bra på att planera, så datum och sånt är ju.. inte bestämt hehe.. Men det blir nog bra ska ni se :P

Jag ska vara i stallet. Massor, en väldigt massa massor. Varje dag i princip. Och det är galet härligt, att bara åka ut dit och chilla galet varje dag. För det blir ju ingen seriös träning nu i sommar. Tyvärr. Och inte någon tävling. Men kommer iallafall åka och bada med honom och hitta på sånt kul istället :)



Jag ska rida travarna på skolan. Jag saknar redan Mona och Anna så det gör ont. Tur nog får jag komma ut och rida dem nu i sommar också, och det vill jag veeerkligen göra. Redan imorn ska jag åka ut till Berga faktiskt. Åh, vad kul. Åh, bästa stallet på jorden - travstallet. Finaste travarna och världens absolut bästa instruktör Sara. Vissa grejer med Berga älskar man verkligen ♥


Mona, Anna & Yoggi

Jag ska jobba. I stallet och hos min underbara mormor. Härligt med lite pengar, undra vad man ska spendera dem på..? Jo.. Läs två rader ner!

JAG SKA TILL ITALIEN! Åh :D Jag ska åka ner till Italien och hälsa på världens bästa Frida. Fyfan vad jag längtar, gråter av tanken, tårarna rinner. Är så jävla glad. Jag saknar henne så jävla mycket, ingen kan förstå hur mycket. Ingen.



Jag ska vara på landet. Det är typ det mysigaste som finns, med underbara vänner. Plus att det var snack om att jag och Felicia ska göra en favorit i repris och ta en moppetrip ut dit som vi gjorde förra sommaren.. ;)



Jag ska flippa galet. Som jag.. alltid gör. Jag ska leva livet. Fast. Lagom mycket. Hehe. Jag ska vara med vänner, lära känna nytt folk och sånt som man alltid gör på sommaren. Plus att det finns lite lösa planer på festivaler, Falsterbo och sådär. Men får se hur det blir med det, helt enkelt :)



Jag ska träna och plugga. Inte fullt lika kul som det andra. Inte så kul alls. Men ska motionera, träna och sånt. Har redan börjat, går promenader med min hund varje dag hehe.. Fast.. Ah. Det blir nog bra. Och plugga ska jag också göra..

Och framförallt.. Ska jag ta tag i allt den här sommaren. Jag ska ägna tid åt att bara vara själv och tänka igenom saker själv. För det behövs verkligen.

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0