SKRIVET: 2011-06-17, kl 09:31:00 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

lite tråkigt kanske

1. Tre namn jag lyssnar till: Gullman, Columbine, Colan
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Har lätt för att skratta
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: För många misstag, för många gånger
4. Detta är jag rädd för: Lastbilar, förlora någon jag älskar, spöken..
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Escada, Pepsi, Donken
6. Två saker jag absolut inte kan göra: Stå på händer i mer än 5 sek, äta hummer
7: Detta tycker jag om att göra: Chilla typ
8. Detta vill jag göra just nu: Sooova
9. Egenskaper jag vill att min partner ska ha: Snäll mm
10. Jag vill gifta mig: me Rodney!
12. Något jag vill ha i present: har typ allt
13. Detta har jag på mig just nu: kläder..
14. Favoritkläder: killkläder
15. Favoritdjur: Haj
16. Följande musikstilar tilltalar mig mest: gillar allt som e bra, hehe
17. Favoritlåt(ar) just nu: wuuw, många
18. Roligaste/Tråkigaste ämne i skolan: roligast: APU, tråkigast: Växt & Djurliv, Kretslopp
19. Stjärntecken: Lejon
20. En bok jag älskar: venne riktigt
21. En film jag älskar: kommer inte på ngn nu
22. Tv-program jag älskar: Big Brother, Simpsons, Family Guy
23. Favoritdoft: jordgubbe
24. Detta äter jag gärna: Donken, pizza
25. Dricker helst: Pepsi
26. Favoritgodis: Cola ferarribilar
27. Hit vill jag gärna åka på semester: Kreta
28. Färg på mina ögon: Blå
29. Min längd: 1.79
30. Jag tror på: öh...
31. Jag spelar inte: cool.. ja är cool (hahaha)
32. Person jag beundrar: Rodney
33. Så här bor jag: Berga lix
34. Lever du livet? lever min dröm
35. Det här tänder jag på: killar me ljusblå/blå ögon, mjaouw
36. Det här gör mig avtänd: killar som e dryga
37. Favoritfärg: Ljusblå å röd
38. Favorituttryck: Allt löser sej

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0