SKRIVET: 2011-06-27, kl 10:57:13 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Nämen tjenare

Anledningen till att jag inte bloggade igår på kvällen var att jag verkligen inte hade nåt att skriva. För under dagen hände typ ingenting. Eller jo, på morgonen åkte jag och hälsade på min farmor och på eftermiddan åkte jag till stallet - somvanligt lix. Mockade, sopade, borstade, gick lite med henne, sopade lite till, fixade mat och sen åkte jag hem igen. Hon var fortfarande lite öm i hovarna, vilket inte e så konstigt. Dock så var det mycket mycket bättre än i förrgår så jag skulle i princip kunna rida lite på banan. Men för säkerhets skull så fick hon vila. Vilket hon inte mår dåligt av eftersom att hon ändå rusar runt som en dåre i hagen när hon känner för det ;)

Men vad händer idag då? Jo, jag vaknade för typ två timmar sen. Har pratat i telefon fram tills nu, då jag typ ska gå upp och duscha och fixa mej litegrann. Ska nämligen åka iväg och magnetröntgas idag. Åka in i ngn såndär grej. Uh! Spännande :S

Hursomhelst så direkt efter det rusa till stallet. Jobbar ju idag. Eller ah, ikväll. Har nattningen tillsammans med Emma, woop woop! :P



Haha, ere nån som ser vad som e så knasigt med den här bilden? :P

(Svar: Det står "Ej Upp", fast den går upp iallfall. Knas i VH, höhö)

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0