SKRIVET: 2011-06-08, kl 15:44:28 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Nu är det sommar - påriktigt!

Haha, guud vad jag känner mig dålig på att blogga. Men det har hänt så mkt dem här två dagarna så jag har helt enkelt inte haft tid :/

Hursomhelst så känns allting så jävla bra. Hästarna har flyttat och det är sommarlov! :D Tänker inte skriva så mkt om flytten för jag vet att Emma kommer publicera ett inlägg om det. Men kan iallfall berätta lite kortfattat om gårdagen.

Vaknade runt 7, gick ner å släppte ut lite hästar. Dock inte Escada eftersom att jag skulle rida henne. Gick upp å käkade lite innan jag gick ner till stallet igen och fixade iordnng Esci. Red sen ett varv på flisen med Emma och Mona. Jobbade inte i ngn speciell form utan vi bara chillade literann ;)

Efter det var det brottom ut med hästen och sen springa till bussen. Hade totalmissat att man skulle ha med sig mat ut till Lövhagen, haha. Typiskt mej!
Hursomhelst så hann jag med allt, duscha en snabbis innan bussen till Lövis gick. Väl framme så promenerade vi litegrann, chillade på lite klippor, klättrade på berg, letade insekter och växter. Ah en riktigt dagisutflykt lixom, haha. När vi kom tillbax till skolan sen så hann vi inte göra så mkt innan Andy kom och hämtade oss och hästarna. Och flytten och allt gick kanonbra (Emma förklarar mer sen..). Hade liiiite mycket grejjer kanske, haha.
Efter allt i stallet var klart och hästarna hade gått ute i hagen + chillat i sina boxar så åkte vi till Donken innan vi drog vidare till skolan.

Sista kvällen på Berga innan sommaren. Helt sjukt!
Men den var underbart bra. Grillade litegrann, spelade kubb, spelade fotboll på gödselplattan (haha), hoppade i brännesslor, chillat me kossorna, suttit och snackat massa, klättrat i träd, osv. Mys på hög nivå vill jag tala om! :)

Okeej, vänta.. Jag måste börja dra mej till bussen snart. Fan oxå. Men aja.. skriver om idag när jag kommer hem från stallet. LÅter askonstigt att man bara ska "åka till stallet". Annars brukar man ju bara kunna gå. Åh. Kommer sakna allt jättemycket.

Men näe nu MÅSTE jag gå! :P

/Gullman

Kommentarer
Postat av: tilia

vart står ni nu då? :)

2011-06-08 @ 16:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0