SKRIVET: 2011-06-27, kl 02:45:25 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Ojdå.. inlägget publicerades lite sent..

Fullt upp hela dagen idag alltså. Eller.. Hmm.. Kanske inte. Äschdå. Jag har faktiskt inte ridit något idag, utan det enda jag åkt på är metallhästen Hans-Per. Nästan lika snabb som min havremoppe. Fast finns lite skillnader på dem måste jag säga. Hans-Per är liten, hård och mår alltid bra oavsett bara han får mat. Och. Han går att stanna precis närsomhelst, hursomhelst och så vidare.. :D

Ja, det är en moppe. Hehe.



Iallafall så red Felicia Pijano idag. Red ut och det gick kalasbra. Jag lekte mästerfotograf, så ni får lite bilder fotade av bääästa mig när nedan på mina älsklingar - min skönhet till häst och världens bästa vän!











Visste ni att jag var jätteintresserad av fotografering för ett par år sedan och "jobbade" som amatörfotograf? Lätt ett yrke jag då ville jobba på heltid med.. :P

/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0