SKRIVET: 2011-06-24, kl 14:00:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Pijanos garderob!


Okej. Pinsamt att det känns som jag har sjukt mycket grejer, ändå är säkert.. Men har säkert minst lika mycket grejer hemma också - ja, garanterat. Valde att bara ha det "viktiga" här i stallet, då vi bara står här över sommaren..


Två repgrimmor, ett kandar, ett aachenträns med tjock nosgrimma, en remontnosgrimma, ett pullarträns, ett brunt (ganska så snott/lånat) remont..


Hyllorna högst upp proppfulla med täcken. Sen massa hinkar och oändligt, onödigt och alldeles för många höpåsar.. Men det lär väl komma till användning.. nångång..


Två par sporrar, ett pannband, en kedja, en delta, en longerlina, massor av borstar, salvor och så vidare, sjukvårdslåda, hovolja, schampoon, tvåler, glansspray, flugspray m.m, solglasögon (?!), stövlar, hjälm, ridhandskar, två par ridbyxor.. Hehe.


Broddlåda, bok om hopp-övningar, massor av handdukar, nosludd och så vidare, massa grejer jag inte ens vet vad det är som inte syns på bilden haha, liniment, smörjgrejor, en tjocktröja, fyra 4-pack lindor, säkerhetsväst, oändligt mycket skydd och boots, två dressyrspön, flugridtäcke, transportskydd, reflexgrejer, tre par paddar, ett tält (??!) och en extra grimma + grimskaft typ.


En sadelpad, ett gäng slit&släng schabrak, en dressyrsadel som inte ens är min (för er som inte visste det har jag gett bort min hoppsadel och så är dressyrsadeln på hemligt uppdrag också.. Haha!) fast jag har den som min.. just nu. Kul Gullman är också, ellerhur..?


Magplatta, tömkörningsgjord och tömmar. Sen så hänger det ett par täcken utanför Pijanos box också hehe!

/ Emma

Kommentarer
Postat av: Izabella -TEAM LYCKÅS

Haha såg nu att det skåpet du har , har jag haft förut när jag stod där ;)

2011-06-25 @ 17:54:56
URL: http://teamlyckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0