SKRIVET: 2011-06-07, kl 07:00:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Planer för dagen!

Just precis när ni ser det här inlägget lär jag vara i stallet hehe.. Tidsinställda inlägg är för bra alltså! ;) Men lär bli kass uppdatering nu under dagen eftersom det är fullt upp. Frågan är om jag hinner uppdatera överhuvudtaget. Men det återstår att se, förvänta er inte så mycket bara..

07:00 - Släppa ut Pijano.
- Mocka.
07:30 - Äta frukost?
08:00 - Rida älskade Mona.
- Byta om när jag ridit klart.
10:00 - Åka till Lövhagen med alla i åk. 1.
16:00 - Ha kommit tillbaka.
- Fixa det sista inför flytten.
- Flytta till nya stallet.

Sen lär det ta ett par timmar i stallet när vi kommit dit också. Väl tillbaka på Berga måste jag fixa lite med rummet, och sen är det ju faktiskt sista skolan, så borde inte direkt sitta och blogga då.. Skulle behöva hinna plugga lite också, hur jag nu ska få tid till det :P


Mattes prins förra sommaren ♥

/ Emma

Kommentarer
Postat av: Anette

Och det var ju ett hiskeligt och förfärligt bytande av bloggar hela tiden ;.)

2011-06-07 @ 07:59:14
URL: http://anettebsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0