SKRIVET: 2011-06-20, kl 10:00:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Planering för veckan



Måndag
- Dressyrpass på ridbanan.
Tisdag - Bommar och småhinder barbacka på ridbanan.
Onsdag - Uteritt barbacka.
Torsdag - Dressyrpass på ridbanan.
Fredag - Hoppning på ridbanan.
Lördag - Uteritt barbacka.
Söndag - Ej bestämt.

Kan hända att jag byter plats på något, men denna veckan ville jag iallafall få in två pass med bommar och hinder, två dressyrpass och två uteritter. Så det kommer det iallafall bli. Men sen kanske jag byter lite plats på dessa beroende på väder, humör och så vidare. Sen kanske jag även ska dressyrträna för Jenny någon dag, vilket inte är bestämt ännu. Så vi får se! :)

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0