SKRIVET: 2011-06-25, kl 12:42:27 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Regn såklart!

Godmorgon!

Vaknade för kanske 5 min sen, å då började det självklart att spöregna. Wiho!
Känns lite som om att sommaren typ kommer regna bort.. Men aja :P

Igår så red jag ut litegrann med Emma på en asmysig stooor gräsäng. Så mysigt asså!
Efter det red jag bara en liten stund på ridbanan bara för att känna lite på henne. Hon var lite öm i fötterna, dels för att hon e nyverkad och dels för att dt liggr miljoner småstenar lite överallt som hon trampar på. Men förövrigt var hon fin, lite stark i höger bara, och sådär galet pigg oxå, hehe! :D

Inne i stallet så gick vi till vattenspiltan och både spolade benen och tvättade hovarna. Hon kunde stå nästan lös och nu har hon lärt sig att det inte lönar sig att störta ut. Duktig pålle! ;)

På kvällen borde ju man ha firat midsommar. Men nej, de e riktigt överskattat! Så jag och Emma hade filmkväll hemma hos henne istället. Superroligt!
Vi kollade på Sommaren med Göran. Enligt mej e den filmen riktigt rolig :D Och om ni vill veta så har jag ridit BÅDE Pigalle och Black Sabbath (två hästar som e med i filmen om ni inte visste). :P



(väääldigt fin sadel må jag säga, höhöh)

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0