SKRIVET: 2011-06-16, kl 22:59:10 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Runstenshoppet dag 1

Dagen började med att jag ramlade på en låda i mitt rum när jag skulle gå upp och stänga av alarmet runt halv 6 imorse.. väldigt lyckat, haha :P
När jag väl var vaken och hade fixat mej sen så bar det av till Berga. Chillade där en pyttestund innan jag gick till Jenny. Sen åkte vi då till Runsten. Gasade på och hann precis i tid till att Stubben skulle starta. Mycket fin ritt, placering och allt! ;)

Jenny åkte tillbax till Berga och jag hängde lite på Runsten. Sen drog vi hemmåt me Wizard (som Stubben hoppade) och chillade lite i stallet. Käkade Donken och började fixa med Colibrie och Udesso. Jag knoppade Collan, Edris knoppade Ud å Stubben gängade. Efter allt var klart lastade vi och åkte tillbax till Runsten. Veterinärbesiktade direkt å sen så var det rätt lång tid till Colibrie skulle starta i 1.30n. Så gled runt lite och var cool. Hahaha skojja, men vi tittade litegrann, fikade ah sånt som man gör när man har tid över.

Asså förlåt, orkar inte skriva att vi gjorde iordning å så, antar att ni fattar de, haha. Men Colibire fick iallfall två pet vilket var synd. Hoppade annars finfint!
Udesso var felfri, dock ett tidsfel, men han hoppade grymt fint! :D

Men dagen har varit riktigt bra. Träffade Axel & Siré å lite annat roligt folk. Woop woop!
Älskar stämningen på vissa tävlingar, så mysigt ;)

Åkte sen hem. Elle njaa.. egentligen inte direkt. Hoppade av i farten vid Flemmingsberg tror jag de hette. Ute på vishan typ :S Virrade runt å letade efter rätt pendeltåg/buss. Hamnade på rätt pendel, åkte till Älvsjö och sen vidare därifrån till VH. Träffade Simon, Micke och Emma och käkade pizza, handlade godis och sen vidare hem igen.

Å nu e ja hemma. Ska sova snart. Tagga fr tidig uppgång imorgon igen :P Åker från stallet vid 6 typ. Blöööh!
Hahaha

Bjuder på lite fina (haha) bilder från dagen:





Stubben & Colibrie, riktiga sötisar!





Colibrie



Udesso



Veterinärbesiktning (liiiiite stort träns kanske?) haha



Eddan & Colibrie





Lite ur bild kanske..





Puss!

/Gullman



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0