SKRIVET: 2011-06-13, kl 21:34:14 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Sådärja!

Jahapp, nu återgår vi till vardagen. Eller okej. SOMMARLOV! Nu väntar massor av bildbomber bland annat, och säkert annat kul också ;) Uppdateringen har ju legat på 0, men vi tar igen det nu iallafall. Helgen har somsagt varit väldigt härlig, kan dra den lite kort, för sen kommer det massa mer inlägg som förklarar lite bättre ;) Gullman ska iallafall skriva om fredagen, för det är hon som har bilderna! Sen har väl jag.. resten haha!

I fredags var det ju sommarskola. Hade världens mest flippade dag på Berga med Gullman, Simon och Micke. Haha love it. Sen åkte vi ju till stallet och red ut, världens härligaste uteritt typ. Gick kalasbra, och Gullman får visa och berätta vart det var vi red sen haha ;) Sen fick vi skjuts av mammsen, först och handla, sen till landet. Och väl på landet hade vi en underbar kväll också!


Tränade lite sitt med pålle också! ;)


Kaxig Gullman, yeah..

Vaknade lite halvdöda på lördag morgon, och sen spenderades hela förmiddagen på stranden. Stekte galet, och jag badade (Gullman är en badkruka) massor hihi! Sen åkte vi och käkade i Farsta centrum och sen vidare till stallet. Blev trimm på ridbanan faktiskt. Skrittade ut och klättrade lite först, sen dressyr på banan barbacka då (rider ju bara barbacka). Pijano var rusktigt fin, vet inte riktigt vad jag ska skriva för han var typ perfekt. Så då fick han även skutta ett par språng och det uppskattade han massor vill jag lova! ;) Ett under att jag sitter kvar ibland alltså hahah.. Men han var så duktig så, hoppade ett kryss, och ett räcke med galoppbom framför och bakom - räcket låg på kanske 80-90 cm.




Vi på leksaksaffären.. Moget..

Fick skjuts tillbaka till landet igen, där vi hade en galen kväll hihi :) Så underbart. På söndag satt vi i säkert ett par timmar och bara snackade på tomten haha.. Sen kom mamma och skjutsade ut oss till stallet. Dock så blev det världshistoriens kortaste ridpass för min del. Så hoppade bara upp och red utan någon utrustning hehe.. Gick så himlans bra, så blev sugen på att skutta över ett litet kryss, men då fick det bli ett grimskaft runt halsen iallafall hehe.. För säkerhetsskull liksom ;) Sen åkte vi och mötte Simon och Micke i VH och sen orkar jag inte skriva om resten av kvällen. Blev inte riiiktigt som vi tänkt oss kanske.. Men ah, vi tältade iallafall vid busshållplatsen precis utanför Bergas område. He-he. Galet. Men jaja, vi kom upp till sommarskolan iallafall :P




Simon visar sina skills.. ;)


Issi och jag, lika normala som alltid..

Idag har ingenting varit speciellt kul. Förutom Jenny för hon gjorde våran dag och skjutsade oss till VH på lunchen så vi kunde käka där istället för äcklig skolmat hihihi.. Skulle ha ridit finaste Mona. Men så blev det inte. Tog en powernap efter jag slutat och innan bussen gick, i soffan i travstallet. Underbart skönt. Sen åkte vi till stallet och jag red ut på Pijano själv. Ruskigt härligt, NRJ i öronen och precis perfekt rid-väder ute :D Red galoppintervaller på gravfältet, gick grymt bra men han var galet pigg hehe. Sen fick han jogga enda till VH, han tycker fortfarande pendeltågen är lite läskiga men annars gick det utmärkt. Skrittade hem sen :)

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0