SKRIVET: 2011-06-20, kl 10:15:24 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Skjorta, kavaj och röda byxor?

Haha, nää självklart skare va vita byxor!

Till hösten så är det tänkt att vi ska åka ut och tävla lite smått sådär. Wiihoo, är galet taggad. Dock så har jag typ inga tävlingskläder kvar alls, vilket betyder att garderoben behöver en uppryckning. Så jag har fixat ihop 2 outfits som jag skulle kunna tänka mig. Den ena är lite mer "stilren" och den andra lite "sportigare", hehe.

Outfit nr 1:



Hjälm - Antarés
Skjorta - Kingsland
Stövlar - Mountain Horse
Ridbyxor - Kingsland
Kavaj - Kingsland
Handskar - Kingsland

Okej, vi börjar såhär. Hjälmen tycker jag är jättesnygg. Det bästa är nog att man kan designa den själv, hehe. Dock kostar den då ca 3000 rikstaler mer, men vafan, värt ändå. Skjortan ska vara en Kingsland. Kanske inte just precis en sån på bilden men ändå. Har inte heller bestämt mig för den rosa eller blå. Men iallafall, de går att matcha med strumpor vilket e najs. Stövlarna då, finns inte så mycket mer att säga än att dem är grymt snygga! Ridbyxorna likaså, gullar färgerna på fickan. Kavajen är oxå väldigt snygg. Älskar kragen! Sist men inte minst har vi då handskarna som oxå är snygga och sköna :)

Vad tycker ni om denna outfit?

/Gullman

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är snyggt när kavajen är så insvängd! Den va riktigt snygg faktiskt!

2011-08-05 @ 20:30:33
URL: http://kavaj.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0