SKRIVET: 2011-06-06, kl 18:30:33 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Slitit som ett djur..

Kom tillbaka till Nya typ nu.. Fan, har gjort mycket nytta idag känner jag! :D Ska vila upp mig lite nu så jag får maaaassor av ny energi till att göra resten av allt som ska göras. Måste hinna käka något också, märker nu att jag är lite hungrig..

* Morgonfodra i mammastallet.
* Mocka Pijanos box.
* Tömma boxen i stall 1.
* Packa höpåsar.
* Smörja allt läder som är osmörjt.
* Lida upp massa lindor.
* Packa ihop alla Pijanos grejer i stallet inför flytten.
* Ta in Pijano.
* Klippa Pijanos hovskägg, öron och kronränder.
* Tvätta Pijanos mugg.
* Rykta Pijano.
* Fläta Pijanos man och svans.
* Packa ner hela mitt rum och städa.
* Motionera Pijano på något sätt.
* Lägga in någon powernap nånstans.
* Blogga.

Det överstrykna är gjort, ojoj duktig jag är! Plus att jag hjälpte till ett tag i svin då en sugga rullat fast. Att dra en 300 kilos sugga är inte det lättaste måste jag säga.. Vi kom en bit på vägen, men sen var jag tvungen att gå för att jag skulle hinna med allt.. Hoppas det gick bra sen :)


Känns lite som en dagen innan tävling haha.. Fast måste vara ett väldigt långt meeting isåfall hehe.. ;) Nejmen fan vad sjukt att vi faktiskt flyttar imorgon..

/ Emma

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vart ska ni flytta? :)

2011-06-06 @ 20:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0