SKRIVET: 2011-06-17, kl 09:26:06 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Solglasögonen..

Asså åh.. haha. Hela dagen igår så hade jag på mig mina solglasögon. De svarta eftersom att mina bruna ligger någonstans i skogen. Och eftersom att det var mulet och inte sådör jättesoligt så blev jag ju då lite mobbad. Att jag "var sååå cool bla bla". Haha tror de flesta störde sig på att jag hade dem faktiskt. Och självklart så fortsätter jag ha på mig dem bara för att irretera ännu lite mer, haha. Mupp ja e, men iallfall.
På framhoppningen så försvann molnen och solen tiddade fram. Eller njae, solen stirrade rättare sagt. Haha, rätt soft eftersom att jag hade solglasögonen på mej :D

Meen eftersom att jag är så godhjärtad så lånade jag ut dem till Edris eftersom hon varken hade keps eller nånting.. :)
Mitt minne suger rätt rejält så självklart glömde jag att hon hade dem och kom på de precis när jag ser hästbussen åka ifrån mej i flemmingsberg.. -.-
Några minuter senare får jag det här smset:




Hahahah.. åh jag orkar inte :P
Men hursomhelst så kom jag ju sedan på att jag typ inte träffar Edris på jättelänge.. sadface!
Så jag får helt enkelt ta å köpa ett par nya på vägen till stallet, hehe ;)

/Gullman

(haha vilket onödigt inlägg, men jag saknar mina brillz)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0