SKRIVET: 2011-06-28, kl 20:42:24 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Stackars min häst.. HAHAH

Idag fick min stackars vanvårdade (enligt han själv) häst inviga sitt mycket fina flugridtäcke. Hahaha. Han var galet missnöjd med läget kan jag säga :( Gullman höll på att garva ihjäl sig på grund av hans blick som inte var den lyckligaste kanske.. HAHAHA.. Så fult. Helt ärligt. Riktigt fult. Men det är bra, så man får inte vara fin ifall man vill slippa lida pin ;)



Ridpasset gick förresten rätt bra :) Skulle ha tränat dressyr men det var ALLDELES för varmt för det, så red ut istället. Rätt så mycket galopp och han kändes riktigt fräsch. Dock var han lite överladdad och muppade sig här och var, men det var för varmt för att jag ens skulle orka bli sur haha.. Sa åt han på skarpen en gång på hemvägen, sen var det inget mer med det liksom :P Men himla härligt att han är SÅ jäkla fräsch som han är nu, länge sen han kändes såhär bra - i hela kroppen liksom. Pepparpeppar..

/ Emma

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hej, vart har du köpt de flugridtäcket :OOO
Letar exakt efter ett sånt men hittar inget :((

2013-06-24 @ 21:13:07
URL: http://worrasea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0