SKRIVET: 2011-06-01, kl 12:00:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Tidfördriv och tidsinställt från igår

Dig:
1. Hur lång är du? 173 typ.
2. Vad vill du bli när du bli stor? Miljonär.
3. Vad pluggar du? Häst-Häst hehe.
4. Har du långt hår? Ja.
5. Vilken hårfärg har du? Brunt.
6. Sminkar du dig? Inte ofta här inte!
7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Limegröna.
8. Har du kysst någon idag? Bara hästen!

Familjen:
1. Bor dina föräldrar ihop? Nej.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Mamma.
3. Hur många syskon har du? Två halvbröder och två plastsystrar.
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? Dra åt helvete kanske..?
5. Vilken mat lagade din pappa senast? Haha, ingen aning.
6. Hur många ställen har du bott på? Många.
7. Vem i din familj stör du dig mest på? Vet inte haha..
8. Vilken familjemedlem är snällast? Jag såklart. Näe, Johan kanske.
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Minns inte.

Kompisar:
1. Har du bra kompisar? Ja.
2. Har du kysst nån kompis? Haha ja.
3. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nejdå.
4. Vem har du varit kompis med längst? Hedda.
5. Vem känner dig bäst? Svårt att säga.
6. Längsta tid du varit osams med en kompis? Vet inte.
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde de? Hehe beror på.

Kläder:
1. Vad har du på dig idag? Mjukisar.
2. Har du bytt om idag? Japp.
3. Favorittröja? Bra fråga.
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? Borat-dräkt! Eller..?
5. Har du gett bort kläder nån gång? Ja.
6.Vad använder du för skor? Olika.
7. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Nej.
8. Fulaste plagget andra könet kan ha? Eh.. Klänning kanske?

Vågar du:
1. Skrika åt dina föräldrar? Det är inte coolt..
2. Klä dig annorlunda? Jadå!
3. Vara dig själv? Ja, klart.
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ja.
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Hahah!
6. Pierca dig? Ja.
7. Ge dig på utmaningar? Jorå.
8. Vara omogen? Haha alltid.
9. Äta små kryp? EH NEJ.

Skolan:
1. Vad heter din skola? Berga Naturbruksgymnasium.
2. Vad heter din favoritlärare? Sara, fast hon är instruktör hehe.
3. Vad är ditt favoritämne? Hästövningar!
4. Snyggaste läraren på skolan? Haha finns ingen.
5. Fulaste läraren på skolan? Ingen kommentar.
6. Tråkigaste ämnet? För många..
7. Har du skolkat mycket senaste året? NEJ!
8. Hur tar du dig till skolan? Är på skolan alltid hehe.

Någon:
Som förstår dig: Det vet man aldrig.
Som du saknar: Världens bästa Frida.
Som du längtar efter: Frida ju.
Som du hatar: HAHAH, dem lär veta vilka dem är.

Vem:
Kramade dig senast: Kommer inte ihåg haha.
Pussade dig senast: Finaste Pijanooo.
Var du hos senast: Sara.
Tycker du mest om: Pijano.
Ringde du senast: Mamma.

Jag:
Är i ett förhållande: Nej.
Saknar någon just nu: Ja.
Är rädd för att bli övergiven: Njae..
Svär ofta: Dessvärre.
Sjunger i duschen: Nej.
Är en morgonpigg person: Hahah.. nje inte direkt va.
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Ja, har faktiskt haft det också!
Är kär i kärleken: Ne.
Skrattar åt mina egna skämt: Självklart om dem är bra så.
Vill ha barn: Nej.

Har du:
Piercingar: Ja.
Syskon: Ja.
Pojk/flickvän: Nej.
Jobb: Nej.
För många vänner: Nerå.
Färgat håret: Ja.
Bra självförtroende: Beror på.
Sagt "jag älskar dig" till någon: Ja.
Gjort något olagligt: Ja.
Somnat i skolan: Ja..
Tappat bort mig i min hemstad: Säkert.
Sett en fallande stjärna och önskat: Ja.
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Ja.
En hemlighet som ingen vet: Ja.
Sovit en hel dag: Ja.
Somnat gråtandes: Ja, säkert.

Brukar du:
Titta dig själv i spegeln: Ibland så hehe.
Drömma mardrömmar: Kommer typ aldrig ihåg vad jag drömt.
Klä dig i svart: Säkert?
Hata folk: Haha ja.
Lita på folk: Nej.

Sista personen som:
Sov i din säng: Jag!
Fick dig att gråta: Eh..
Du delade en dricka med: Minns inte.
Skrek på dig: Minns jag inte heller.
Du fick sms från: Orkar inte kolla haha..

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0