SKRIVET: 2011-06-02, kl 22:21:35 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Typsikt mig

.. att bara skriva värsta deppmeningarna. Men ah, just nu mår jag så jävla piss. Jag orkar verkligen inte. Känner mig helt tom typ. Bröt ihop totalt i Pijanos box. Hilarious. Det är mitt fel att han har ont i ryggen, att jag inte har sätt på sadlarna. Jag har suttit och ridit honom med dem, som har gjort illa honom hela tiden. Har så dåligt samvete att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Pijano förtjänar så mycket bättre. Han ställer alltid upp, han har utan minsta protest gjort precis vad jag bett honom om med sadlar som gjort honom illa hela tiden. Fyfan.

Det går inte att prova ut någon ny sadel förrän till hösten. Och det går inte att rida på honom. Så nån träning eller tävling blir det inte. Den sista lilla gnuttan av hoppet försvann, helt ärligt. Nu får vi backa många, många steg. Och dessutom så hostade han som en galning när jag kom ner till stallet. Tur är helt enkelt inte något som vi får, det är bara för mig att inse det nu. Fan vad värdelöst det här känns nu. Allt känns åt helvete. Jag orkar inte hoppas mer. Orkar inte kämpa. Orkar inte försöka. Nu får det bli som det blir. Jag har gett upp.



Förlåt, min älskade prins.

/ Emma


Kommentarer
Postat av: sandra

Finns om du vill prata Emma <3

2011-06-02 @ 22:38:13
Postat av: Anonym

Men sluta! GE INTE UPP!

2011-06-03 @ 23:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0