SKRIVET: 2011-06-04, kl 17:56:39 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Underbardag

Började dagen med att släppa ut Escada i hagen på morgonen. Sen drog jag vidare upp på rummet för att sova en stund. Men så blev det inte riktigt. Fick ett ryck och började göra massa rester. Skrev både uppsatser och svarade på onödiga svenska-frågor. När jag trodde att jag var klar hade jag den fetaste jobbigaste engelskagrejjen kvar. Tittade ut genom fönstret och insåg genast att jag skulle gå ut och sola istället. Fick sedan snilleblixten att ta med mig datorn ut för att göra uppgiften ute. Så bytte om lite fort och traskade sedan ner till hagen där finaste hästen stod och betade. Gick in och la ut en handduk att sitta på. Började sedan det stora jobbiga projektet. Men på ett sätt kändes det verkligen inte alls jobbigt när jag var därute. Allt var så jävla underbart. Solen sken, lyssnade på najs musik och hästen betade brevid, kunde det bli bättre lix? :D

Tog lite bilder oxå:





Hjälpte till att skriva lite..











Black & White agerade parasoll oxå, soooft! ;)





Vaska lite Pepsi..





Smaka lite på handduken oxå..



Drog vidare in till VH sen å mötte Sarski och gick till Izzies sommarhage och satte oss där och chillade ett bra tag inna vi gick tillbax. Åkte sen vidare mot skolan och har varit nere och fixat allt i stallet nu :)

/Gullman

Kommentarer
Postat av: PATRICIA

haha satt du i hagen med datorn ? ;)

2011-06-06 @ 11:35:09
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0