SKRIVET: 2011-06-10, kl 07:23:15 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Upp med tuppen

Ska dra iväg till skolan å möta Emma och göra nånting. Hehe, skojsigt :P

Måste bara packa och fixa lite innan jag drar. Vi ska ju nämligen bo på Emmas land över helgen :D Somsagt finns det ingen el så kan tyvärr inte blogga, hehe. Meeen vi kanske slänger in ngt inlägg från våra high-tec telefoner, hihi.

Idag ska jag ju somsagt till skolan och sen direkt efter till stallet. Ska prova en ny grej med Escada idag, får se hur det går. Men mer om det lite senare. Ni kan föresten gissa om ni vill. Lite roligare då. Den som först gissar rätt får såklart en länkning :D

Aja, nu måste jag brja fixa. Vi hörs efter helgen då antagligen ;)

/Gullman

Svar till Angelika som kommenterade mitt förra inlägg:
Åh va roligt :D Då kanske vi tillochmed kan rida tillsammans någon dag!

Kommentarer
Postat av: Angelika

Hah, ja, jag säger hej om jag ser er :)

2011-06-12 @ 21:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0